perjantai 12. helmikuuta 2010

Rakkaudesta musiikkiin ja muuhun


Mitäköhän tää hämärä hämärä blogspot hommaa kun soli heittäny puolet mun tekstistä jonnekki mettään??? En tiedä, kirjoitinpa sitten uudelleen. Jos enää oli mitään ajatusta koko hommasta :D Tää on näitä huonoja puolia kun käyttää kaiken maailman sivustoja ihan honest paperin sijaan! (Voi oikeasti, en tajua. Musta tuntuu et tää ei hyväksy mun sydämiä kun tää heitti sen osan tekstistä taas pois)

Kihertää. Miten ihana sana. Ootteko nähny kun Haisuli kihertää?? Se on ehkä yksi söpöimpiä asioita ikinä, Haisuli kihertämässä! Voi, kun se kihertelee menemään!

Lady GaGan uus albumi on jännä. Sitä pitää kuunnella monta kertaa ennenkuin ne biisit uppoaa. Okei, Bad Romance oli alusta alkaen hyvä, mutta muilla meni kauemmin nousta tärkeiksi. Kuuntelin siis parisenkymmentä ellen useammankin kerran tätä levyä. Eka iski So Happy I Could Die, jossa on aivan ihan biitti! Ja se sopii täydellisesti esimerkiksi kirjoittamisen taustamusiikiksi. Tää lauluhan on aika lesbo ja kertoo masturboinnista eli sopii mulle täysin.

Sitten löysin Monsterin, joka on edelleen aivan ihana biisi, voisin kuunnella sitä maailmanloppuun asti! Illalla kun menen nukkumaan mun päässä soi That boy is a monster, He ate my heart, Instead he's a monster in my bed.
Haha, tää biisi on niin huoleton:
We might’ve fucked not really sure, don’t quite recall
But something tells me that I’ve seen him, yeah.

Nyt eilen tai tänään tai joskus elämän kiertokulussa, onko tuolla niin väliä, tajusin Dance In The Darkin. Voi, voi, miten vihaankaan tuota miestä josta siinä biisissä kerrotaan.


Baby loves to dance in the dark,
'Cuz when he's lookin' she falls apart.

She looks good but her boyfriend says
she's a tramp,

she's a tramp,
she's a vamp,
but she still does her dance.

ps. Teeth ei muutu hyväksi vaikka maailmanloppu tulisi.

Menen nukkumaan kahden todella sievän tytön kanssa, ja ehkä siitä syntyy onni, edes täksi yöksi. Olen teidän unissanne, jotta kukaan ei olisi yksin.

Unnan kuvia

1 kommentti:

  1. moi, huomasin sun blogin täällä ja kommentoin tuohon sun blogitekstiin että mä oon jääny koukkuun biiseihin monster, bad romance, just dance, poker face ja starstruck =) muita en oo vielä kuullutkaan pitäis kuunella joskus =) pitääpi kuunella tuo teeth biisi että mitä mieltä itse olen siitä =) tv pikkusiskosi seita aili maria ahokas =)

    VastaaPoista